Winnaars Schiphol Business Awards 2019 bekend

Winnaars Schiphol Business Awards 2019 bekend

Afgelopen donderdag maakte Schiphol de winnaars van de Schiphol Business Awards 2019 bekend. Jaarlijks reikt Schiphol de awards uit aan retail, horeca, services en parking & mobility partners die een buitengewone prestatie hebben geleverd op het gebied van innovatie, teamspirit, omzet, gastvrijheid & service en verbinding.

De winnaars

  • Connection Award: Dalibor Stanic van Sixt    
  • Growth Award Landside: Enterprise Rent-A-Car      
  • Growth Award Airside: SSP Nederland    
  • Hospitality & Service Award: Avis Budget Autoverhuur    
  • Innovation Award: HMSHost, met Soup & Bakery by De Verspillingsfabriek    
  • Team Spirit Award: HMSHost, Food Professionals Team   

Kijk hier voor een impressie van de bekendmaking in de terminal:

 

Innovation Award

HMSHost International, het kloppende hart achter de meeste food & beverage op Schiphol, sleepte de Innovation Award voor het duurzaamheidsconcept Soup & Bakery by De Verspillingsfabriek in de wacht. Als antwoord op voedselverspilling, krijgen verloren groenten een tweede leven doordat ze worden gebruikt voor smaakvolle soepen die in de winkel op Schiphol Plaza worden verkocht. De soepen worden gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, zodat er ook geen talent wordt verspild.

Team Spirit Award

De winnaar van de Team Spirit Award is het Food Professionals Team van HMSHost International. Dit team van horecamensen deelt met passie en trots zijn kennis met nieuwe collega’s. Niet vanuit een klaslokaal maar bij en met leveranciers waar zij producten proeven, ruiken, ervaren en zelf  beleven. Zo worden collega’s optimaal klaargestoomd voor de praktijk waar zij reizigers verrassen met een persoonlijke en vakkundige service. Het resultaat getuigt van bijzonder teamwork.

Hospitality & Service Award

Door het jaar heen vinden op Schiphol onderzoeken en mistery visits plaats, waarbij de totale ervaring wordt gescoord op klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Avis Budget Autoverhuur wist de meeste punten te scoren en won hiermee de Hospitality & Service Award.

Growth Award 

De Growth Award is in het leven geroepen om business partners met de grootste financiële groei te bekronen. Deze werd uitgereikt aan Enterprise Rent-A-Car (landside) en SSP Nederland (airside).

Connection Award

De Connection Award is voor de meest gastvrije werknemer op Schiphol. De winnaar: Dalibor Stanic, medewerker van Sixt, werd door zijn collega’s voorgedragen voor deze award.

Voor meer informatie: theschipholconnection.nl 

Angela Baas

Communicatie Schiphol Commercial
Schiphol
Bekijk profiel

0 reacties