Which foodtrucks would you like to see in 2020?

We're getting ready for a new season of food trucks! Drop your favorite food truck or cuisine in this discussion and we'll try to make it happen in 2020!

My personal wish: I would LOVE to get a great Lebanese truck this year. Ideas anyone? :-)

Annick Oosterlee

Community Manager
Schiphol Real Estate
Bekijk profiel

21 reacties

Goedendag Annick, Ik zie graag atSandys weer terug, met haar overheerlijke Kip Sate. Graag zie ik ook Baramaribo hier op Oost, die hebben hier nog niet gestaan.
Back to the roots! Burgers and dogs! Ook lekkere diverse broodjes zou lekker zijn
vleesch noch visch, zulke lekkere broodjes gyros je gelooft bijna niet dat ze vegetarisch zijn
Dutch Weed Burger en Vleesch noch visch zijn echt geweldig. Ook hebben Brandt en Levie ooit een hotdog kar gehad met goddelijke hotdogs. Daarnaast Baramaribo en CousCousBar.
Ik zou graag the 5 Boroughs willen zien. Heerlijke broodjes & salades! https://www.foodtruckbooking.nl/broodjes/zuidoostbeemster/8918/the-5-boroughs
Ik zou graag (en de collega's hier ook...) een Surinaamse foodtruck willen
Baramaribo zeker een aanrader ook voor bij the Base
Hoi Annick Als je het kan regelen dan zijn dit mijn voorkeuren. Mexicaans(Burrito's en Nachos) Surinaams(Roti), Amerikaans(burgers) en Duits(worst).
Hoi Annick, goed dat jullie ons ook vragen! Graag Pass the Peas, Wurstmeister, Joe's Kitchen en iets met verse friet is ook wel een keer lekker (Hieper de Pieper bijvoorbeeld).
Hi Annick, Je van het Loket; in het verleden hier al eens gestaan onder de naam Omelet loket.
Hi Annick op schiphol Oost heel graag Baramaribo en Vleesch noch Visch
Beste foodtruck-lovers, een kleine update: helaas hebben Vleesch noch Visch en The 5 Boroughs laten weten vereerd te zijn dat ze worden aangedragen door de community, maar niet beschikbaar te zijn. Vleesch noch Visch is het hele jaar al volgeboekt en The 5 boroughs is recentelijk gestopt met het foodtruck concept. To be continued!
Hoi Annick, Ik vroeg mij af of de Foodtrucks nog komen dit seizoen? ( ik weet het, ik heb nog een beetje hoop)