Foodsy-app vermindert kassarijen en contactmomenten op Schiphol Plaza

Foodsy-app vermindert kassarijen en contactmomenten op Schiphol Plaza

Helemaal in deze tijd is het belangrijk om menselijke contactmomenten zoveel mogelijk te beperken. Ben jij, net als 40% van de Spot community, af en toe weer op kantoor te vinden en wil je op Schiphol Plaza iets te eten of drinken halen? Dan kun je nu veilig en snel – waar je ook bent – via de Foodsy app een bestelling plaatsen en betalen. Dit geldt op Schiphol Plaza voor de Koffiesalon (Up to do Good), Per Tutti, Burger King, Doner Kebab & Frites en Starbucks. Vervolgens haal je de bestelling af bij de pick-up balie van de betreffende horecalocatie op Schiphol Plaza. Je vermindert zo het contact met mensen om je heen en staat niet in een rij je bestelling af te wachten.

Hoe werkt het? Je downloadt de Foodsy-app op je telefoon. Dit kan bijvoorbeeld door de QR-code te scannen die je bij de deelnemende horecapunten op Schiphol Plaza ziet, of door op een van onderstaande buttons te klikken. Vervolgens bestel je via de app je drankje, maaltijd of snack en reken je gelijk online af. Je bestelling staat daarna klaar bij de pick-up balie van de gekozen locatie. En…. óók bij een pre-order krijg je veelal korting met je Schipholpas. Vul als kortingscode het woord SCHIPHOLPAS in.

Binnen een paar minuten ben je klaar en heb je ook ruim afstand van anderen kunnen houden!

google play
app store

 

Annemiek Holkeboer

Marketing Support manager
Amsterdam Airport Schiphol
View profile

0 comments