Manage meetings Webinar for Assistants - discover new features to make your job easier

Vergaderingen plannen en organiseren doe je natuurlijk al jaren. Door COVID-19 ben je deels of volledig vanuit huis gaan werken. Je ondersteunt je manager nu op afstand en de vergaderingen vinden voornamelijk via Teams plaats. Als assistant wordt het steeds belangrijker je digitaal gereedschap optimaal te beheersen. De razendsnelle digitale ontwikkelingen zijn echter nauwelijks bij te houden naast je dagelijkse hectische werk.

Microsoft heeft onlangs diverse nieuwe functies in Teams doorgevoerd die het jou makkelijker maken om vergaderingen te plannen en organiseren. We hebben nieuwe praktische tips voor je in petto en vertellen je graag hoe je Teams optimaal kunt inzetten voor, tijdens en na ieder type vergadering. Denk aan een directievergadering, salesmeeting of afdelingsoverleg. Bij de ene meeting is vertrouwelijkheid en het andere actieve deelname onder grote groepen belangrijk.

Wil je bijvoorbeeld niet dat een gastspreker de chat en documenten van een MT-overleg kan bekijken? Of wil je zelf bepalen wie toegelaten wordt? Hoe zorg je ervoor dat iedereen ‘gedempt’ in de vergadering komt en alleen jij de demping kunt opheffen? Hoe ga je om met vergaderstukken en verslagen? Weet jij hoe je je digitale kladblok bij de hand kunt houden?

Benieuwd? Schrijf je dan nu in. https://mktoevents.com/Microsoft+Event/230963/157-GQE-382

2 participants

0 comments

Upcoming events